MyFeed Personalized Content
9 - 12 miesięcy
Artykuł
Add this post to favorites

Po 9. miesiącu

0
0 opinie

Maluszek coraz lepiej radzi sobie z żuciem i gryzieniem pokarmów. Warto mu w tym pomóc, podając posiłki o różnej konsystencji. W jadłospisie dziecka mogą pojawiać się już pokarmy tylko częściowo rozdrobnione, z wyraźnie wyczuwalnymi cząstkami. Posiłki powinny stawać się też coraz bardziej złożone. Kiedy mały smakosz ma ochotę na coś słodkiego, można podać mu dopasowane do wieku ciasteczka, odpowiednie do nauki gryzienia.

1min. czytania Sty 15, 2024
soups

 

Gerber Rosół z cielęcinką

po 9. miesiącu

Gerber Rosół z cielęcinką

Rosołek wzorowany na tradycyjnej, polskiej recepturze, dostosowany do potrzeb żywieniowych maluchów po 9. miesiącu życia. Podając dziecku tę zupkę, możesz mieć pewność, że otrzymuje odpowiednio zbilansowany posiłek.

krupniczek drobiowy

po 9. miesiącu

Gerber Krupniczek drobiowy z warzywami

Tradycyjna, polska zupka w dziecięcym wydaniu, dostosowana do potrzeb żywieniowych maluchów po 8. miesiącu życia. Częściowo rozdrobniona konsystencja z wyczuwalnymi grudkami jest odpowiednia na etapie nauki żucia i gryzienia.

o-dinners
Gerber Potrawka z ryżem i indykiem

po 9. miesiącu

Gerber Potrawka z ryżem i indykiem

Starannie dobrana kompozycja 3 składników – marchwi, ryżu i mięsa z indyka, wzbogacona o źródło tłuszczu roślinnego (olej rzepakowy i słonecznikowy), w sam raz na obiadek dla malucha po 9. miesiącu życia.

Benefity Nestle Baby&me
Dołącz do programu Nestlé Baby&Me!

Sprawdź, jak wiele korzyści dla Ciebie przygotowaliśmy.

rating review icon
ZOBACZ CO MYŚLĄ INNI RODZICE

Średnia ocena

0
0
0 opinie użytkowników

Oceny społeczności

  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0

Dodaj nową opinię

Nestlé Baby&me umożliwia konsumentom wystawianie opinii o swoich produktach i zapewnia dostęp do wystawianych przez konsumentów opinii o swoich produktach, jednakże na ten moment Nestlé Baby&me nie może zapewnić, czy publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.