MyFeed Personalized Content
5 - 6 miesięcy
Artykuł
Add this post to favorites

Gerber z tytułem „Ulubiona Marka Polaków 2019”!

Gerber jest niewątpliwie jedną z ulubionych marek Polek i Polaków! Po raz kolejny potwierdziły to wyniki ogólnokrajowego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków 2019”, w którym Gerber zajął 1. miejsce w kategorii „Żywność dla dzieci od 0 do 3 lat”.

2min. czytania Sty 15, 2024

Badanie jest organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze – a realizowane przez instytut GfK Polonia. Do boju o zaszczytny tytuł „Ulubionej Marka Polaków 2019” stanęło aż 717 marek z sektora FMCG (produkty spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej), startujących w 78 kategoriach.

articles photo artboard

 

O wynikach badania przesądzają głosy konsumentów – to oni wybierają zwycięzcę, dając tym samym dowód swego uznania dla poszczególnych marek. Ankieta objęła reprezentatywną próbę 1000 Polek i Polaków w wieku 18–65 lat, którzy decydują lub istotnie współdecydują w sprawie zakupów dla swojego gospodarstwa domowego.

W tym roku konsumenci ponownie potwierdzili, że to właśnie Gerber jest ulubioną marką w kategorii „Żywność dla dzieci od 0 do 3 lat”! Warto tu przypomnieć, że podczas poprzedniej edycji badania – w 2017 roku – to również Gerber zdobył pierwsze miejsce w tej kategorii. Jest to więc dowód na to, że niezmiennie zapewniamy najwyższą jakość naszych produktów, a konsumenci obdarzają nas wyjątkowym zaufaniem.

Dziękujemy za to, że doceniacie nasze wysiłki wkładane w to, aby dostarczać zdrową i pyszną żywność dla Waszych maluszków!

Poznaj pełną ofertę gotowych dań w słoiczkach Gerber dla niemowląt i małych dzieci

Baby&Me_banner_rejestracyjny z wózkiem
Graj o wózek 3w1 dla Maluszka!

Dołącz do programu Nestlé Baby&me i poznaj wszystkie benefity, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Rate this article

Nestlé Baby&me umożliwia konsumentom wystawianie opinii o swoich produktach i zapewnia dostęp do wystawianych przez konsumentów opinii o swoich produktach, jednakże na ten moment Nestlé Baby&me nie może zapewnić, czy publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli.