Bądź aktywną mamą!

Ćwiczenia po ciąży

Bądź aktywną mamą!

Jeżeli marzysz już o swojej figurze sprzed ciąży i pragniesz zadbać o formę – stopniowo zacznij wracać do aktywności fizycznej. Zobacz, jak krok po kroku rozpocząć ćwiczenia po porodzie. Zaczniesz od spokojnej aktywności, aby potem przystąpić do intensywniejszego treningu na kolejne partie ciała, które uległy zmianom po ciąży. Przekonasz się, że już niedługo zobaczysz pierwsze efekty!

Mama ćwicząca z niemowlakiem
0 - 4 miesiące

Jak schudnąć po ciąży? Ćwiczenia i dieta

Zastanawiasz się, jak szybko schudnąć po ciąży i wrócić do formy po porodzie? Dostosowana do Twoich potrzeb dieta i ćwiczenia pozwolą Ci skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów.

Ćwiczenia po porodzie – jak zacząć?
0 - 4 miesiące

Ćwiczenia po porodzie – jak zacząć?

Młode mamy bardzo często chcą szybko wrócić do formy sprzed ciąży. Zastanawiają się jednak, kiedy mogą rozpocząć ćwiczenia, tak aby było to dla nich zdrowe i bezpieczne.

Rozgrzewka przed ćwiczeniami
0 - 4 miesiące

Rozgrzewka

Bardzo ważnym elementem każdego treningu jest rozgrzewka. Nie zajmie Ci ona wiele czasu, za to pozwoli uniknąć kontuzji i odpowiednio przygotować mięśnie do wysiłku.

Ćwiczenia na uda i bryczesy
0 - 4 miesiące

Ćwiczenia na uda i bryczesy

Wiele młodych mam zastanawia się, jak szybko schudnąć z nóg, pozbyć się bryczesów i ukształtować zgrabne pośladki.

Ćwiczenia na brzuch po ciąży
0 - 4 miesiące

Ćwiczenia na brzuch i boczki

U każdej mamy po porodzie wygląd brzucha ulega zmianie. To oczywiście naturalne – jego mięśnie po dziewięciu miesiącach ciąży są znacznie osłabione.

Ćwiczenia z wózkiem
0 - 4 miesiące

Ćwiczenia z dzieckiem w wózku

Spacer z dzieckiem to doskonała okazja do wykonania treningu. Gdy Twoje maleństwo zaśnie w swoim wózeczku, wykorzystaj ten czas na solidną dawkę ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Ćwiczenia na świeżym powietrzu
0 - 4 miesiące

Ćwiczenia z wykorzystaniem ławki i drzewa

Park, do którego wybierasz się na spacer z maluszkiem, możesz zamienić w swoją siłownię na świeżym powietrzu! Jako przyrządy do ćwiczeń posłużą Ci drzewo, ławka czy latarnia.

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z dzieckiem
0 - 4 miesiące

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z dzieckiem

Aktywne mamy powinny zachęcać do wspólnych ćwiczeń także swoje dziecko. Możesz dopasować swój plan treningowy w taki sposób, aby były to też ćwiczenia ogólnorozwojowe dla maluszka.

Rozciąganie po treningu
0 - 4 miesiące

Rozciąganie

Ćwiczenia rozciągające powinny kończyć każdy plan treningowy. Można je też wykonywać jako metodę na odprężenie, a także rozruszanie ciała – na przykład po spaniu.

Search icon

Nie znalazłaś/eś potrzebnych informacji?

Wypróbuj naszą wyszukiwarkę