Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Topic Page - udostępnij
X

Ćwiczenia po ciąży

Bądź aktywną mamą!

Jeżeli marzysz już o swojej figurze sprzed ciąży i pragniesz zadbać o formę – stopniowo zacznij wracać do aktywności fizycznej. Zobacz, jak krok po kroku rozpocząć ćwiczenia po porodzie. Zaczniesz od spokojnej aktywności, aby potem przystąpić do intensywniejszego treningu na kolejne partie ciała, które uległy zmianom po ciąży. Przekonasz się, że już niedługo zobaczysz pierwsze efekty!

Jak schudnąć po ciąży? Ćwiczenia i dieta

Zastanawiasz się, jak szybko schudnąć po ciąży i wrócić do formy po porodzie? Dostosowana do Twoich potrzeb dieta i ćwiczenia pozwolą Ci skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów. Podpowiadamy, co jeść i jak ćwiczyć, aby poczuć się dobrze we własnym ciele.

Dowiedz się więcej

Ćwiczenia po porodzie – jak zacząć?

Młode mamy bardzo często chcą szybko wrócić do formy sprzed ciąży. Zastanawiają się jednak, kiedy mogą rozpocząć ćwiczenia, tak aby było to dla nich zdrowe i bezpieczne. Może się zdziwisz, ale pierwsze ćwiczenia najlepiej jest rozpocząć już w pierwszej dobie po urodzeniu dziecka!

Dowiedz się więcej

Rozgrzewka

Bardzo ważnym elementem każdego treningu jest rozgrzewka. Nie zajmie Ci ona wiele czasu, za to pozwoli uniknąć kontuzji i odpowiednio przygotować mięśnie do wysiłku. Zobacz, jakie ćwiczenia na rozgrzewkę zapewnią Ci bezpieczną drogę do osiągnięcia satysfakcjonującej sylwetki.

Dowiedz się więcej

Ćwiczenia na uda i bryczesy

Wiele młodych mam zastanawia się, jak szybko schudnąć z nóg, pozbyć się bryczesów i ukształtować zgrabne pośladki. Podstawą do osiągnięcia tego celu jest regularne wykonywanie treningu ukierunkowanego na te partie ciała. Odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą Ci szybciej cieszyć się smukłymi nogami.

Dowiedz się więcej

Ćwiczenia na brzuch i boczki

U każdej mamy po porodzie wygląd brzucha ulega zmianie. To oczywiście naturalne – jego mięśnie po dziewięciu miesiącach ciąży są znacznie osłabione. Jeśli jednak czujesz się już gotowa, aby wzmocnić i odchudzić brzuch, powinnaś włączyć do treningu specjalne ćwiczenia na brzuch i boczki.

Dowiedz się więcej

Ćwiczenia z dzieckiem w wózku

Spacer z dzieckiem to doskonała okazja do wykonania treningu. Gdy Twoje maleństwo zaśnie w swoim wózeczku, wykorzystaj ten czas na solidną dawkę ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Dowiedz się więcej

Ćwiczenia z wykorzystaniem ławki i drzewa

Park, do którego wybierasz się na spacer z maluszkiem, możesz zamienić w swoją siłownię na świeżym powietrzu! Jako przyrządy do ćwiczeń posłużą Ci drzewo, ławka czy latarnia. Zobacz, jakie ćwiczenia możesz wykonywać w plenerze.

Dowiedz się więcej

Ćwiczenia ogólnorozwojowe z dzieckiem

Aktywne mamy powinny zachęcać do wspólnych ćwiczeń także swoje dziecko. Możesz dopasować swój plan treningowy w taki sposób, aby były to też ćwiczenia ogólnorozwojowe dla maluszka. Nie potraktuje on tego jako wysiłek, tylko jako wspólną zabawę z mamą!

Dowiedz się więcej

Rozciąganie

Ćwiczenia rozciągające powinny kończyć każdy plan treningowy. Można je też wykonywać jako metodę na odprężenie, a także rozruszanie ciała – na przykład po spaniu. Przekonaj się, jak spokojnie i efektywnie rozluźnić swoje mięśnie i stawy. 

Dowiedz się więcej

Mamy oceniają tę treść na 0/5
Szukaj

Nadal nie znalazłaś tego
Czego szukasz?

Wypróbuj naszą nową wyszukiwarkę. Zawsze znajdziesz tam coś dla siebie.