Dlaczego Nestlé Baby&Me stało się Nestlé FamilyNes?

Dlaczego Nestlé Baby&Me stało się Nestlé FamilyNes?

Artykuł
Sier 6, 2025
5 min

Podobnie jak Wasze dziecko, my również ciągle się rozwijamy, aby sprostać Waszym zmieniającym się potrzebom. Dlatego przekształciliśmy się w całkowicie nową platformę, zaprojektowaną w taki sposób, by odpowiadać na oczekiwania Waszej rodziny. Od planowania ciąży po przedszkole, a nawet jeszcze dłużej – Nestlé FamilyNes pomoże Wam w rodzicielskiej podróży, oferując wsparcie na kolejnych etapach rozwoju dziecka.

Nowa platforma Nestlé dla rodziców – co się zmieniło?

Jeśli bywaliście już wcześniej na naszej stronie, zmiany od razu rzucą Wam się w oko. Zmieniła się zarówno nazwa naszego programu, jak i jej logotyp – i to na całym świecie! W zupełnie nowej odsłonie prezentują się także szata graficzna strony oraz cały jej układ. Wsłuchując się w opinie naszych użytkowników, postawiliśmy tu na nowoczesne rozwiązania, pozwalające na bardziej intuicyjne zapoznawanie się z treściami na platformie. Mamy nadzieję, że dzięki temu łatwiej znajdziesz potrzebne narzędzia, porady i inne materiały. 

Cała reszta pozostaje bez zmian – dalej jesteśmy tu po to, by służyć Wam wsparciem przez cały początkowy okres życia Waszego maluszka. Od momentu, gdy zdecydujecie się na starania o dziecko, aż do chwili, kiedy dzielny junior coraz bardziej samodzielnie wkracza na kolejne życiowe ścieżki – Nestlé FamilyNes cały czas będzie z Wami. Służymy radą, dodajemy otuchy, pomagamy Wam na Waszej rodzicielskiej drodze – na każdym kroku i każdym zakręcie. Jesteśmy tu dla Was!
 

Dlaczego Nestlé Baby&Me stało się Nestlé FamilyNes?

Jakie korzyści dla rodziców daje Nestlé FamilyNes?

Wy poznajecie nasz serwis… a my staramy się poznać Was i Wasze rodziny. Wiemy, że wśród osób szukających porad na naszej stronie coraz więcej jest także rodziców starszych dzieci, które chodzą już do przedszkola. Staramy się więc wsłuchać w Wasze potrzeby i zapewniać wsparcie oraz wiedzę, która dodaje siły i pewności.

Oprócz tego program FamilyNes bez zmian zapewnia dostęp do szeregu benefitów. Należą do nich m.in.: 

Ewolucja programu Nestlé Baby&me w Nestlé FamilyNes i związane z nią zmiany na stronie przyczynią się do jeszcze większej liczby wartościowych treści, które dla Was przygotowujemy – zapewniamy, że stale rozwijamy się, by dać odpowiedź na każde Wasze pytanie i wątpliwość. Dalej macie więc do dyspozycji nasze cenne narzędzia (jak choćby kalkulator daty porodu czy imiennik), kompleksowe e-booki oraz artykuły prezentujące szczegółowe tematy z zakresu m.in. przebiegu ciąży, rozwoju i żywienia dziecka oraz opieki nad nim. 

 

Co stanie się z moim kontem Nestlé Baby&Me?

Spokojnie – tu nic się nie zmienia! Konto w programie Baby&me zostało automatycznie przeniesione na nową platformę i teraz jesteś członkiem Nestlé FamilyNes. 

Jak korzystać z platformy FamilyNes?

Poruszanie się po nowej stronie jest teraz łatwiejsze i bardziej intuicyjne. W lewym górnym rogu masz dostęp do rozwijanego menu, które w uporządkowany sposób przedstawia kluczowe kategorie treści zgromadzonych w portalu. Dzięki temu łatwo znajdziesz konkretne narzędzia, artykuły czy informacje o produktach naszych marek. To tu, w kafelku „benefity”, są też bezpośrednie odnośniki do trwających testowań czy konkursów. 

Z kolei w prawym górnym rogu masz opcję logowania lub rejestracji oraz ikonkę wyszukiwarki. W wersjach strony na komputer zobaczysz tam też znak koperty – do kontaktu z nami – i dostęp do darmowych próbek NAN OPTIPRO® Plus 2 HMO.

Najczęstsze pytania dotyczące zmiany Nestlé Baby&me na Nestlé FamilyNes

1. Jakie są różnice dla zalogowanych i niezalogowanych użytkowników?

Zalogowani użytkownicy strony Nestlé FamilyNes mają dostęp do szeregu dodatkowych benefitów. Należą do nich m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, testowania produktów czy darmowe próbki. Dla członków naszej społeczności przygotowaliśmy też wiele e-booków, które nie są dostępne w wersji podstawowej – dla osób niezalogowanych. Użytkownicy mający konto w serwisie mogą ponadto korzystać z większej liczby narzędzi, np. z metryczek dla dzieci czy kołysanek dla kobiet w ciąży

2. Jak zarejestrować się w programie Nestlé FamilyNes?

Aby zarejestrować się w programie, kliknij ikonkę w prawym górnym rogu strony, a następnie przejdź do sekcji „Załóż konto”. Masz tam do wyboru dwie opcje:

•    logowanie za pomocą swojego konta Google lub na Facebooku, 
•    rejestrację za pomocą adresu e-mail.  

W pierwszym przypadku obowiązuje standardowa procedura – wybierasz tylko konto, którego chcesz użyć. W drugim – należy podać swój adres e-mail oraz hasło, którego będziesz używać do logowania. W dalszej części zadajemy kilka pytań, by lepiej Cię poznać i wiedzieć, na jakim etapie rodzicielskiej podróży jesteś. Po zaakceptowaniu niezbędnych zgód i kliknięciu „Zarejestruj się” na podany przez Ciebie adres e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem potwierdzającym założenie konta. I to wszystko – witamy w społeczności Nestlé FamilyNes!

3. Czy moje konto Baby&me pozostaje czy muszę założyć nowe?

Pod tym względem nic się nie zmienia – Twoje konto zostało automatycznie przeniesione na nową platformę.

4. Czy dalej organizujecie testowania, konkursy i zapisy na próbki?

Jak najbardziej – wszystko to jest aktualne i serdecznie zapraszamy do korzystania z tych benefitów! 

5. Czy korzystanie z narzędzi jest płatne?

Nasze narzędzia są bezpłatne – mają służyć pomocą wszystkim rodzicom! Część z nich jest jednak dostępna dopiero po zalogowaniu. Proces rejestracji w programie Nestlé FamilyNes jest prosty i daje wiele korzyści – warto więc to zrobić i cieszyć się pełnym dostępem do strony. 

6. Jak mogę skontaktować się z konsultantem lub uzyskać pomoc techniczną? 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, kliknij w zakładkę „Kontakt”. Do dyspozycji jest kilka metod zadania pytań – poprzez e-mail i tradycyjną pocztę. W przypadku gdy chcesz uzyskać wsparcie związane z zaleceniami żywieniowymi dla niemowląt i małych dzieci, możesz też telefonicznie skontaktować się z naszymi ekspertami pod numerem 801 333 000. 

7. Gdzie znajdę najnowsze porady i artykuły dla rodziców? 

Z dumą możemy powiedzieć, że platforma Nestlé FamilyNes to bardzo bogate źródło informacji na wiele tematów (i wcale się nie zatrzymujemy – wciąż dodajemy nowe materiały!). Dlatego jest kilka możliwości znalezienia interesujących Cię treści. Najnowsze zobaczysz w wyszukiwarce artykułów, jeśli masz ustawione sortowanie według ostatniej aktualizacji. Dzięki specjalnym filtrom możesz tam także znaleźć teksty związane z konkretnym tematem lub wiekiem dziecka. Inną metodą wyszukiwania artykułów jest wejście z lewego menu na „Porady dla Rodziców” i odnalezienie tam interesującej Cię strefy. Są to całe bloki tematyczne, w których możesz zapoznać się z różnymi materiałami zgłębiającymi dane zagadnienie. Z kolei gdy interesuje Cię artykuł na konkretny temat, najłatwiej będzie Ci go znaleźć przy użyciu wyszukiwarki (ikona w prawym górnym rogu). 

Dołącz do nas i pozwól nam wspierać Cię w rodzicielskiej podróży

Zapisz się do naszego newslettera i śledź na bieżąco rozwój swojego dziecka

Zapisz się